[LUGOS-MOZILLA] Forum?

Gasper Zejn gape at owca.info
Sun Nov 16 19:58:54 CET 2003

Zivjo!

Glede pritegnitve obiskovalcev predavanja bi bilo (pomoje) zelo vredu,
če bi predstavili načine kako si naprimer mozilo prikrojiti po svojih
potrebah, recimo kako narest, da novih oken nikoli ne odpre v novem oknu
mozille, ampak kvečjem v novem zavihku. Torej kake bolj napredne
stvari.. oz. da bi vsaj bil en pregled nad tem kaj firebird in
thunderbird sta in kako si ju lahko naredite "svoji" izbiri.
Ker mislim, da kar nekaj ljudi, ki se vsaj malo razgledajo po sceni, ve
kaj sta Firebird in Thunderbird, še vedno pa ne vedo česa vsega sta
sposobna.

Gašper

Matjaz Horvat pravi: