[LUGOS-MOZILLA] Forum?

Ahac Sedušak ahac at slo-comp.net
Sun Nov 16 22:20:11 CET 2003

Imam en predlog. Če vas zanima bi lahko postavili en Mozilla oddelk na
Slo-Comp / Slo-Lanparty forum (www.slo-comp.net , www.slo-lanparty.com)
Seveda bi bilo za SC/SLP dobro, da bi dobili na forum še kakšne
uporabnike, ki obvladajo računalništvo, po drugi strani pa vam ne bi
bilo potrebno postavljati lastnega foruma. Če vas zanima povejte, pa
lahko razložim bolj natančno.

LP, Ahac