[LUGOS-MOZILLA] Forum?

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Sun Nov 16 19:32:32 CET 2003

Zdravo!

Zelo zelo v redu. Mislim, navdusen sem nad rezultati in zelo podpiram
idejo o forumu. Ker je pac neprimerljivo privlacnejsi za uporabnike kot
mejlingliste.

Na predavanju je pa bilo tako no. Pac. 6 ljudi je prslo :))) Ampak midva
za Andrazem (Torijem) se kar nisva obupala in enkrat decembra bo
predavanje o Firebirdu in Thunderbirdu. Samo se datum je treba dolociti.
Mas ti, al pa kdo drug, se kaksno drugo pametno idejo o cem bi govorili?
Ali kako bi pritegnili ljudi?

Aleks Reinhardt pravi:

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?