Forum?

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Nov 16 19:02:43 CET 2003

Zivijo,

Torej, na nasi strani je bila zadnjih 23 dni anketa, ce si uporabniki
zelijo forum. Glasovalo je 100 uporabnikov strani, rezultati pa so taksni:
Option 1: Da.
- votes: 75 (75.00%) 	- 3.3 votes per day
Option 2: Ne.
- votes: 17 (17.00%) 	- 0.7 votes per day
Option 3: Forum?
- votes: 8 (8.00%) 	- 0.3 votes per day

Poleg tega pa se komentar:
Maja
[ip] [Netscape]	posted: 10-Nov-2003 14:38
Ja.Na tej strani bi si želela, da bi bil forum.

Zanimivo se mi zdi posebej to, da je v primerjavi z drugimi anketami v
statistikah te videti vec uporabnikov slovenske razlicice Mozille ...

Torej: Bi naredili forum? Ce dobimo dovoljenje od administratorja
Lugosovega serverja, in pa eno MySQL bazo, potem nacelno ne bi smelo
biti problemov. Phorum je zelo enostavno postaviti in vzdrzevati. Ne
glede na to, kaksni so long-term nacrti za stran, bi bilo najbrz
dobrodoslo, da bi imeli na voljo forum, kajti mailing liste so morda
rahlo 'daunting' za povprecnega uporabnika, posebej se, ce zeli napisati
le kratek komentar, ne pa stalno sodelovati v communityju.

Kaj menite?

Post Scriptum: Matjaz -- kako je bilo na predavanju v torek? :D Meni je
zal, da mi ni uspelo priti, a zal imam tedaj solo (uzivam v dveh urah
filozofije!).