locevanje langslsi.xpi (windows verzija)

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Mon May 12 18:41:26 CEST 2003

V pon, 12.05.2003 ob 16:51, je Aleks Reinhardt poslal(a):
> Zivijo,
>
> Vendar je langslsi.xpi z nase strani locen na tri druge datoteke. Torej,
> brez sprememb to pomeni, da datoteka ne vsebuje vseh zadev, ki so
> navedene v install.js (install.ini sploh ni pomemben trenutno, vazen je
> le install.js v / XPI-ja). Ce ze nujno vztrajas pri treh locenih
> datotekah, lahko vzames tudi install.js ene prejsnjih razlicic nasih
> paketov, vendar pa dodaj "p3p", "chatzilla", "venkman" in "inspector"
> med namestitvene pakete (ne glede na platformo).

Ne, ne .. ne vztrajam pri treh locenih datotekah. Potem, ko sem si
pogledal kako to naredim brez locevanja sem uporabljamo samo tisto, eno,
ki je na voljo na mozilla.lugos.si.

> Torej,
> brez sprememb to pomeni, da datoteka ne vsebuje vseh zadev, ki so
> navedene v install.js (install.ini sploh ni pomemben trenutno, vazen je
> le install.js v / XPI-ja).

Tega stavka nisem cisto dobro razumel..

.xpi datoteke sploh ne spreminjam niti ne odpiram ne nic. Samo vkljucim
jo v install.ini

Lp

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info