locevanje langslsi.xpi (windows verzija)

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon May 12 20:07:08 CEST 2003

Zivijo,

Jure Cuhalev pravi:

> Ne, ne .. ne vztrajam pri treh locenih datotekah. Potem, ko sem si
> pogledal kako to naredim brez locevanja sem uporabljamo samo tisto, eno,
> ki je na voljo na mozilla.lugos.si.

Ok. Torej na tvoji spletni strani ni tistega XPI-ja, ki je v paketu?

A je v uporabi povsem nespremenjen XPI z nase strani? Ce je, potem je
najbrz nekaj v install.js narobe, ker error -229 pomeni napako v skripti
(install.js). Zal ne vem, kaj bi to bilo, saj je zadeva bolj ali manj
enaka ze delovala v binarni namestitvi ... Lahko poskusim tudi jaz
narediti binarni paket, po enaki metodi kot vselej doslej.

> Tega stavka nisem cisto dobro razumel..

V langslsi.xpi je v root (/) imeniku datoteka install.js, ki doloca
namestitev paketa.