locevanje langslsi.xpi (windows verzija)

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon May 12 16:51:32 CEST 2003

Zivijo,

Vendar je langslsi.xpi z nase strani locen na tri druge datoteke. Torej,
brez sprememb to pomeni, da datoteka ne vsebuje vseh zadev, ki so
navedene v install.js (install.ini sploh ni pomemben trenutno, vazen je
le install.js v / XPI-ja). Ce ze nujno vztrajas pri treh locenih
datotekah, lahko vzames tudi install.js ene prejsnjih razlicic nasih
paketov, vendar pa dodaj "p3p", "chatzilla", "venkman" in "inspector"
med namestitvene pakete (ne glede na platformo).

Jure Cuhalev pravi: