[LUGOS-MOZILLA] moj drugi post ;>

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Jun 27 19:15:26 CEST 2003

--- "Ziga '[BISI]' Sancin" <bisi at pikslar.com> wrote:

> Matjaz, ogledal sem si prirejeno Mozilla Firebird
> Slovenija stran in moram
> reci, da je stvar v redu zastavljena, dobro bi bilo
> edino, ce bi jo
> napolnili s slovensko vsebino (razmisljal sem o
> kaksnih clankih, forum
> itak). Sicer pa je najboljse, da se naredi prestop
> na novo stran, ko se bo
> zgodil tudi preskok v mozillinem roadmapu (dokoncno,
> zaenkrat se se ne ve
> tocno).

Ravno ta termin za prestop nacrtujemo :-)

> Promocijo bi bilo najbolje zaceti ob koncni
> razlicici Mozille 1.4, kar se
> kano zelo kmalu zgoditi, glede nato, da je zunaj ze
> RC3 in so obeti dobri.

Promocija lahko poteka ves cas in tako tudi je odkar
imamo Mozillo v slovenscini. Vendar je intenzivnost
nekoliko padla :-) Seveda je oglasevanje pametno
okrepiti v vsakem primeru, in z 1.4 in 1.5 imamo lepo
priloznost za to. Zacnemo lahko takoj, ko bomo imeli
oglasevalski material :-)

> Kar se tice oglasevanja na internetu, lahko fliknem
> veliko pasico na
> Pikslarja, ni problema, samo vidim, da so nekam
> izginile iz stran slozille
> (daj mi jih poslji po mailu ali posreduj povezavo).
> Drugace je oglasevanje
> zagotovljeno v reviji Joker, kjer bo zagotovo novica
> ali celo podrobnejsi
> opis, lahko bi se kaj dodali o slovenjenju zraven
> (povejte, pa se lahko
> pozanimam...). Stik bi lahko dobil tudi s Pc format
> in morda Software
> power...

Uau, to se slisi naravnost odlicno! Glede pasice:
lahko uporabimo tiste, ki jih je Aleks navedel, ali pa
pocakamo na natecaj (glej spodaj:-).

> Glede pasic za slozillo, predlagam, da se naredi
> skupni natecaj na obeh
> portalih, problem je edino v tem, da ne bo nagrade,
> razen morda omembe.
> Em, vasa naloga je, da naredite datoteko, ki naj
> vsebuje grafike, ki
> morajo biti prisotne na pasici ali letaku.

Fantasticno bi bilo, ce bi lahko organizirali tak
natecaj, zal pa mi kake pametne nagrade ne moremo
obljubiti :-)

A bo dovolj, ce 'umetnike' oskrbimo s povezavami do
obstojecih (angleskih) grafik/bannerjev itd.? Recimo:
http://mozilla.tlk.fr/bannieres.php in
http://www.mozilla.org/banners/

=====