[LUGOS-MOZILLA] moj drugi post ;>

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Jun 27 18:07:08 CEST 2003

Zivijo,

Ziga '[BISI]' Sancin pravi:
> Kar se tice oglasevanja na internetu, lahko fliknem veliko pasico na
> Pikslarja, ni problema, samo vidim, da so nekam izginile iz stran slozille
> (daj mi jih poslji po mailu ali posreduj povezavo).

http://mozilla.lugos.si/images/banners/banner1.gif
http://mozilla.lugos.si/images/banners/banner2.gif
http://mozilla.lugos.si/images/banners/banner3.gif
http://mozilla.lugos.si/images/banners/banner4.gif

Bi morda raje MNG ali JNG? Tako bi lahko dodatno dokazovali, da MNG-ji
SO v rabi, in da podpore zanje nikakor ne bi smeli odstraniti iz
Mozilline kode (seveda v 1.4 se bo, ampak OK). Zal to ne bi bila prevec
dobra ideja, se mi zdi, ker vecina brskalnikov tovrstnih formatov se ne
podpira ... :(

> Drugace je oglasevanje
> zagotovljeno v reviji Joker, kjer bo zagotovo novica ali celo podrobnejsi
> opis, lahko bi se kaj dodali o slovenjenju zraven (povejte, pa se lahko
> pozanimam...). Stik bi lahko dobil tudi s Pc format in morda Software
> power...

Wow, kako pa to? :D Imas veze?

> Glede pasic za slozillo, predlagam, da se naredi skupni natecaj na obeh
> portalih, problem je edino v tem, da ne bo nagrade, razen morda omembe.
> Em, vasa naloga je, da naredite datoteko, ki naj vsebuje grafike, ki
> morajo biti prisotne na pasici ali letaku.

Mislim, da je najbolje, ce damo umetnikom vso svobodo pri ustvarjanju
bannerjev. :) Torej, lahko pa bi naredili kaksen spisek grafik, ki so
tematsko povezane, da jim jih ne bo potrebno iskati po spletu.

> Sicer nisem pristas PHPnuke-a, ampak naj bo, ce mora biti. Drugace glede
> foruma, sama postavitev sploh ni problematicna, problem je ustvariti
> kvaliteten izgled in ustreznost kategorij in seveda vzdrzevanje vzdusja v
> forumu.

PHP Nuke je, se strinjam, precej ... ja no, najbrz ne PHP Nuke, ampak
ljudje, ki ga uporabljajo, se nikakor ne potrudijo, da bi vsaj nekoliko
skrili to dejstvo. Nekateri pustijo na svoji strani celo njihov logo kot
logo celotne strani ...

Ampak, ce bi hoteli le forum, mislim, da je idealna resitev Phorum
(phorum.org), ki ima vsaj lepo threaded view. In za tako majhno stran
najbrz vec kot ena kategorija sploh ni potrebna ...