moj drugi post ;>

Ziga '[BISI]' Sancin bisi at pikslar.com
Fri Jun 27 14:07:30 CEST 2003

Wa, kar naenkrat so se ljudje prebudili. Lepo. :)

Matjaz, ogledal sem si prirejeno Mozilla Firebird Slovenija stran in moram
reci, da je stvar v redu zastavljena, dobro bi bilo edino, ce bi jo
napolnili s slovensko vsebino (razmisljal sem o kaksnih clankih, forum
itak). Sicer pa je najboljse, da se naredi prestop na novo stran, ko se bo
zgodil tudi preskok v mozillinem roadmapu (dokoncno, zaenkrat se se ne ve
tocno).

Promocijo bi bilo najbolje zaceti ob koncni razlicici Mozille 1.4, kar se
kano zelo kmalu zgoditi, glede nato, da je zunaj ze RC3 in so obeti dobri.
Kar se tice oglasevanja na internetu, lahko fliknem veliko pasico na
Pikslarja, ni problema, samo vidim, da so nekam izginile iz stran slozille
(daj mi jih poslji po mailu ali posreduj povezavo). Drugace je oglasevanje
zagotovljeno v reviji Joker, kjer bo zagotovo novica ali celo podrobnejsi
opis, lahko bi se kaj dodali o slovenjenju zraven (povejte, pa se lahko
pozanimam...). Stik bi lahko dobil tudi s Pc format in morda Software
power...

Glede pasic za slozillo, predlagam, da se naredi skupni natecaj na obeh
portalih, problem je edino v tem, da ne bo nagrade, razen morda omembe.
Em, vasa naloga je, da naredite datoteko, ki naj vsebuje grafike, ki
morajo biti prisotne na pasici ali letaku.

Sicer nisem pristas PHPnuke-a, ampak naj bo, ce mora biti. Drugace glede
foruma, sama postavitev sploh ni problematicna, problem je ustvariti
kvaliteten izgled in ustreznost kategorij in seveda vzdrzevanje vzdusja v
forumu.

lp
Žiga '[BISI]' Sancin
Admin Pikslarja