Mozilla 1.4 -- plani?

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Thu Jun 26 13:59:31 CEST 2003

Zivijo,

Matjaz Horvat pravi:
> Uauuu! Meni se te stevilke zdijo zelo v redu!

Ja, saj, samo da je pri obisku strani nekoliko pretiravanja, namrec neka
pr0n stran linka na nas ... (heh ... advertising! What else could one
desire?)

> Glede oglasevanja pa sem jaz mislil malo boj
> pritisniti pri 1.5 oz. 2.0, ravno zato ker bo prislo
> do velikih sprememb in lahko oglasujemo v stilu nova
> Mozilla, Mozilla 2 ...

Meni se zdi, da verzija 1.5 ne bo ravno prevec stabilna (vsaj je za
'navadne' uporabnike), tako da ne vem, ce se bo tedaj takoj splacalo kaj
oglasevati. Morda res pri 2.0 ... (1.5 ne bodo preimenovali v 2.0, kajne?)

> Razmisljal sem tudi o tem, da bi za Monitor napisal
> clanek s predstavitvijo novosti v Mozilli in mislim,
> da ne bodo imeli veliko proti. Pomembno je predvsem
> to, da ne ponavljamo omenjenih dejstev in prednosti iz
> prejsnjih stevilk, ampak da govorimo predvsem o
> novostih. In to bo najlazje prav ob izidu 1.5/2.0.

Morda res, vsaj za v Monitor je to resnicno najboljse. Ce pa bi pisali v
kaksno bolj 'poljudno' revijo, potem bi bila morda najboljsa varianta
kaksna predstavitev ...

> Slogan bi bilo zelo dobro zgruntati. Jaz sem ze nekega
> napisal na MFH, vendar niti meni ni vsec :-)

Kaj pa morda kaj v stilu "Cemu le brezglavo raziskovati, ce imate dostop
do prave navigacije?" (torej, MS Internet Explorer ("Raziskovalec") vs.
Mozilla Navigator -- in ker je to le besedna igra, dvomim, da lahko pri
Microsoftu kaj ukrenejo zoper to)

> Plakati pridejo v postev prakticno samo na kaksnih
> povezanih prireditvah, toda ne vem kje se kaj takega
> dogaja v tem casu ...

No -- na povezanih prireditvah Mozillo bolj ali manj vsi poznajo, ce se
ukvarjajo s tem. Mar ne bi bilo bolje izobesiti kaksnega plakata na
panoje, ki so namenjeni ravno temu? Ali pa, recimo, na solah (ja, no,
septembra)?

> Na spletnih straneh "nas ze reklamirajo", nasi oglasi
> so recimo na agenda.si, najdi.si, matkurja.com,
> mobisux.com ..., vendar se ne pojavljajo tako zelo
> pogosto, ker je na vecini teh strani precejsen naval
> komercialnih oglasov, ki imajo seveda, prednost. In do
> sedaj smo tem stranem v zameno ponujali povezave na
> njihove strani v zaznamkih oz. iskalnikih. Lahko pa
> probamo se kje.

A torej se te oglasi se vedno vrtijo? Kul. :)

> Kako se priblizati urednikom revij? Kar naravnost --
> email, telefon, navadna posta -- dobrih predlogov bodo
> vedno veseli. Ne vem kdaj je o Mozilli kaj pisaj Moj
> mikro :-)

Ja, lahko poskusim kaj povprasati (in napisati clanek .. saj ce pisem
zares, moje pisanje ni tako zmedeno kot ponavadi v emailih!). :)
Poleg tega Jure predlaga se clanek na Slo-Tech.com -- vendar na strani
ni nobenih (vidnih?) informacij o tem, kako submitati kaj takega.

> Torej, jaz proti oglasevanju nimam nic, pa ceprav
> izdelek ni komercialen. Zadnjic sem prebral zelo lep
> clanek, ki je tudi moj argument, zakaj oglasevati npr.
> Mozillo. Naslov je bil: Prijatelji ne pustijo
> prijateljem uporabljati Outlook Express. :-)

Samo en problem je pri tem. Nekateri prijatelji so tako zagledani v
dolocene monopoliste, da sploh ne zelijo cesa boljsega, ker bo to seveda
nekoliko drugacno. Kot denimo argument ob pogledu na solske terminale s
KDE-jem, ces da Win2k izgledajo ful lepse. Hmm, ja no.

> Danes sem koncal z maturo, tako da bom v kratkem
> poslal prenovljene strani MFH, 2 pa moram se prevesti.
> Izdelal bom tudi nek predlog letaka (zdaj sem se
> spomnil ene prireditve v nasih krajih, ki ima ogromen
> obisk in kjer se bo letake dalo porabit) in slogana.
> Nekoliko pozneje bom kontaktiral se Monitor glede
> novega clanka.
>
> Kaj menite o vse tem?

Sehr gut. :) In, mimogrede kako ti je slo na maturi?

> Sicer pa, mislim da ni povsem receno, da je to zadnja
> skupna razlicica. Zadeve so se precej nedorecene in ce
> se ne motim se obstaja neka moznost skupne zbirke. Se
> motim?

Ne, ne motis se. Ampak upam, da se bo sprememba koncno le zgodila. :)