Mozilla 1.4 -- plani?

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Jun 27 01:40:37 CEST 2003

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:
> Meni se zdi, da verzija 1.5 ne bo ravno prevec
> stabilna (vsaj je za
> 'navadne' uporabnike), tako da ne vem, ce se bo
> tedaj takoj splacalo kaj
> oglasevati. Morda res pri 2.0 ... (1.5 ne bodo
> preimenovali v 2.0, kajne?)

O stabilnosti je tezko govoriti vnaprej, ceprav
zaenkrat zelo dobro kaze. Glede poimenovanja pa nimam
informacij, ceprav bi se mi edino logicno ime zdelo
2.0.

> Morda res, vsaj za v Monitor je to resnicno
> najboljse. Ce pa bi pisali v
> kaksno bolj 'poljudno' revijo, potem bi bila morda
> najboljsa varianta
> kaksna predstavitev ...

Absolutno. Kot sem ze rekel, za Monitor nima
nikakrsnega smisla prispevati clanke o Mozilli 1.4, le
kot novicko, ki pa jo bodo verjetno sami spisali.

Drugace pa je za vse ostale medije, ker sploh ne vem,
kdaj, ce sploh, je bila Mozilla v njih predstavljena.
V mislih imam predvsme revijo Moj mikro in morda tudi
ponedeljkov infoteh v Delu.

Seveda pa ne smemo pozabiti tudi na spletne strani,
kot sta slo-tech in slo-comp. Na slednjih (tudi v
Mojem mikru in se kje) se da razpisati ze ob izdaji
1.4. Lahko se lotimo neke obseznejse predstavitve oz.
clanka oz. dokumenta, ki bo povzel/a glavne prednosti
Mozille pred konkurenco. Dobro izhodisce za to je tudi
stran MFH.

Vendar ne vem kako je s pravicami pri objavi.
Nesmiselno bi bilo pisati tri ali celo vec clankov z
isto tematiko. Saj ne obstaja slucajno kaksno pravo,
ki omejuje objavo enakih prispevkov v vec pulikacijah,
ali? Lahko objavimo enak dokument na vec mestih?

> Kaj pa morda kaj v stilu "Cemu le brezglavo
> raziskovati, ce imate dostop
> do prave navigacije?" (torej, MS Internet Explorer
> ("Raziskovalec") vs.
> Mozilla Navigator -- in ker je to le besedna igra,
> dvomim, da lahko pri
> Microsoftu kaj ukrenejo zoper to)

Meni osebno je predlog vsec. Mislim, da se obeta nova
anketa :-)

> takega
>
> No -- na povezanih prireditvah Mozillo bolj ali manj
> vsi poznajo, ce se
> ukvarjajo s tem. Mar ne bi bilo bolje izobesiti
> kaksnega plakata na
> panoje, ki so namenjeni ravno temu? Ali pa, recimo,
> na solah (ja, no,
> septembra)?

Hm, ne vem kako so npr. obiskovalci Infosa obvesceni o
Mozilli. Morda jih je 50% ze slisalo zanjo.

Sicer pa je ideja o solskih panojih zelo dobra in
lahko prevzamem odgovornost vsaj za tri gimnazije :-)

> Ja, lahko poskusim kaj povprasati (in napisati
> clanek .. saj ce pisem
> zares, moje pisanje ni tako zmedeno kot ponavadi v
> emailih!). :)

LOL! Jah, v mejlih zbranost nam rada odplava drugam
nekam :-)

> Poleg tega Jure predlaga se clanek na Slo-Tech.com
> -- vendar na strani
> ni nobenih (vidnih?) informacij o tem, kako
> submitati kaj takega.

Kul. Najboljse da kar njega pobaras, bo ze vedel kako
in kaj, saj je vendar tajni policaj :-) Verjetno
napises clanek in ga posles enemu izmed ta glavnih,
pisuni spisejo obvestilce in to je to.

> Sehr gut. :) In, mimogrede kako ti je slo na maturi?

Hvala za vprasanje :-) Zelo v redu. Upam, da bom tega
mnenja tudi po 14. juliju, ko zvemo za rezultate.

Ko bomo to tematiko malo obdelali, bom sestavil nek
TODO list in ga poslal na dopisni seznam, tako da bomo
videli cesa vsega se bomo lotili pri promociji
Mozille.

=====