Mozilla 1.4 -- plani?

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Thu Jun 26 10:04:41 CEST 2003

Zdravo!

Uauuu! Meni se te stevilke zdijo zelo v redu!

Glede oglasevanja pa sem jaz mislil malo boj
pritisniti pri 1.5 oz. 2.0, ravno zato ker bo prislo
do velikih sprememb in lahko oglasujemo v stilu nova
Mozilla, Mozilla 2 ...

Razmisljal sem tudi o tem, da bi za Monitor napisal
clanek s predstavitvijo novosti v Mozilli in mislim,
da ne bodo imeli veliko proti. Pomembno je predvsem
to, da ne ponavljamo omenjenih dejstev in prednosti iz
prejsnjih stevilk, ampak da govorimo predvsem o
novostih. In to bo najlazje prav ob izidu 1.5/2.0.

Slogan bi bilo zelo dobro zgruntati. Jaz sem ze nekega
napisal na MFH, vendar niti meni ni vsec :-)

Plakati pridejo v postev prakticno samo na kaksnih
povezanih prireditvah, toda ne vem kje se kaj takega
dogaja v tem casu ...

Na spletnih straneh "nas ze reklamirajo", nasi oglasi
so recimo na agenda.si, najdi.si, matkurja.com,
mobisux.com ..., vendar se ne pojavljajo tako zelo
pogosto, ker je na vecini teh strani precejsen naval
komercialnih oglasov, ki imajo seveda, prednost. In do
sedaj smo tem stranem v zameno ponujali povezave na
njihove strani v zaznamkih oz. iskalnikih. Lahko pa
probamo se kje.

Kako se priblizati urednikom revij? Kar naravnost --
email, telefon, navadna posta -- dobrih predlogov bodo
vedno veseli. Ne vem kdaj je o Mozilli kaj pisaj Moj
mikro :-)

Torej, jaz proti oglasevanju nimam nic, pa ceprav
izdelek ni komercialen. Zadnjic sem prebral zelo lep
clanek, ki je tudi moj argument, zakaj oglasevati npr.
Mozillo. Naslov je bil: Prijatelji ne pustijo
prijateljem uporabljati Outlook Express. :-)

Danes sem koncal z maturo, tako da bom v kratkem
poslal prenovljene strani MFH, 2 pa moram se prevesti.
Izdelal bom tudi nek predlog letaka (zdaj sem se
spomnil ene prireditve v nasih krajih, ki ima ogromen
obisk in kjer se bo letake dalo porabit) in slogana.
Nekoliko pozneje bom kontaktiral se Monitor glede
novega clanka.

Kaj menite o vse tem?

Sicer pa, mislim da ni povsem receno, da je to zadnja
skupna razlicica. Zadeve so se precej nedorecene in ce
se ne motim se obstaja neka moznost skupne zbirke. Se
motim?

p.s: Se opravisujem ze dolg post :-)

=====