Mozilla 1.4 -- plani?

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Jun 24 19:01:08 CEST 2003

Zivijo,

Glede na to, da bo Mozilla 1.4 stabilna razlicica, bi bilo morda
primerno, da jo bolj podrobno predstavimo javnosti in tedaj zopet kaj
oglasujemo.

Ima morebiti kdo kaksno idejo, kako bi dosegli nekoliko sirso pozornost
v javnosti (mimogrede, od 7. 6. do danes je bilo na strani 5717
pregledov strani (torej, sem se stejejo LE obiski nasih index.php in
download.php strani, ne pa nalaganja cesarkoli drugega, niti MFH strani)
in 491 prenosov Mozille (XPI in binarnih verzij, kar se meni niti ne zdi
tako zelo malo ...)?

Mogoce bi lahko naredili kaksen plakat ali letak? Seveda bi zato, vsaj
glede na ucbenik za slovenscino za 1. letnik, ce se prav spomnim,
potrebovali slogan/reklamno geslo (catchphrase) ...
Seveda bi lahko poskusali reklamirati zadevo tudi na raznih spletnih
straneh, vendar kako? Kaj bi lahko ponudili v zameno?
Najbrz se splaca tudi pisanje raznih clankov v revije/spletne portale,
tako kot je bil Matjazev prispevek za Monitor. Morda kdo ve, kako se
'priblizati' urednikom revij?

Torej, vem, rahlo nekonkreten post, vendar me zanima, kaj si vsi
mislite. Bi bilo kakrsnokoli oglasevanje sploh primerno (ker je Mozilla
non-commercial produkt, ipd., pa tudi iz bolj prakticnih razlogov, npr.,
ker je to zadnja skupna razlicica, torej bo treba uporabnike prej ali
slej privaditi spet na nekaj tretjega)?

V upanju na kaksno pripombo vas lepo pozdravljam. :)