napake na strani

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Jan 3 19:07:30 CET 2003

Živijo,

> Ni moc priti na:
> http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla100/
> http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla101/
> http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla121/
> http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13a/

To so direktoriji, ne datoteke. Do direktorijev seveda ne pustimo
dostopa, to je logično. Če pa uporabiš, recimo,
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla100/sl-SI.jar, stvar deluje
normalno. Zato pa je tam spisek datotek.

> Ne stekam. Glih v tem je foram, da postavis link
> Razvijalci (ki ze obstaja), potem pa na strani, ki se
> pokaze, das na izbiro linke "100", "101", "121",
> "13a"... Z vsako novo verzijo dodas nov link, a brez
> tega ne gre :-)

Torej, da bi imeli za vsako verzijo podstran? Ali pa le directory
content seznam?

> Kaj je treba dvakrat napisati?

Slovensko in angleško verzijo vsega. :D

> Kaj zelis odstraniti?

Stran Razvijalci -- tako in tako je nihče ne uporablja, saj vendar nihče
ne potrebuje tistih zadev, razen tebe in mene za grajenje binarnih
različic -- linke do teh datotek pa ti tako in tako lahko vsakokrat
sporočim (dasiravno je vedno isto).

> Ja, do takrat bo, a trenutno ni se CISTO NIC.
> Prazniki, porocilo za fiziko in clanki so me zdelali.
> Priznam :-)

Ok, sehr gut. :D

> Katri splash vam je najlepsi:-) -> ko bo

Da, ta je v redu. Kaj pa za druge priložnosti? Morda nekaj vprašanj za
prihodnje ankete -- ali pa bi anketo odstranili, če nimamo ničesar
pametnega za spraševati?