napake na strani

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Jan 3 18:59:35 CET 2003

Jo!

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:

> Kaj pa je narobe? Do katerih datotek ni mogoce
> dostopati? Meni zadeve
> delujejo.

Ni moc priti na:
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla100/
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla101/
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla121/
http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla13a/

V bistvu na nobeno stran z datotekami o razvijalcih.
Sploh ne vem, kater vse obstajajo.

Javi:
Nimate dovoljenja do tega URI-ja na tem strežniku. Ne
dovoljujemo pregleda direktorijev, prav tako niso
dostopni nekateri drugi deli. Prosimo, prepričajte
se, da posegate po pravilnem URI-ju.

> Glede povezav pa -- prevec jih je vseh skupaj, poleg
> tega pa bi bilo vse
> zadeve potrebno dvakrat napisati ob vsaki novi
> izdaji, kar je *ful*
> dela. Sicer me skoraj nekoliko mika odstraniti stran
> nasploh, saj je
> itak nihce ne potrebuje.

Ne stekam. Glih v tem je foram, da postavis link
Razvijalci (ki ze obstaja), potem pa na strani, ki se
pokaze, das na izbiro linke "100", "101", "121",
"13a"... Z vsako novo verzijo dodas nov link, a brez
tega ne gre :-)
Kaj je treba dvakrat napisati?
Kaj zelis odstraniti?

> Smem samo mimogrede vprasati, kako napreduje nova
> spletna stran za
> "start" Mozille? Najbrz bi bilo fino imeti lepo
> stran, preden izdajo
> Mozillo 1.3, kajne?

Ja, do takrat bo, a trenutno ni se CISTO NIC.
Prazniki, porocilo za fiziko in clanki so me zdelali.
Priznam :-)

> Kako pa je s splashscreeni?

Ne vem, dobili smo le en splash pa se ta ni nevem kaj.
zato se mi zdi "tekmovanje" brezvezno in sem si enkrat
vmes ze premislil. A zdaj se mi zdi, da bi bilo stran
vendarle pametno postaviti, da potem koncno zacnemo z
anketo. Upam, da ti jo jutri posljem.

> In, ima kdo kaksno idejo za anketo? Ta, ki je tam
> sedaj, je zelo grozna,
> vendar si ne spomnim nic pametnejsega.

Katri splash vam je najlepsi:-) -> ko bo

=====