napake na strani

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Jan 4 10:08:50 CET 2003

http://mozilla.lugos.si/downloads/mozilla100/sl-SI.jar,
> stvar deluje
> normalno. Zato pa je tam spisek datotek.

ajaaaaaaaaaaaaaa...

> Stran Razvijalci -- tako in tako je nihče ne
> uporablja, saj vendar nihče
> ne potrebuje tistih zadev, razen tebe in mene za
> grajenje binarnih
> različic -- linke do teh datotek pa ti tako in tako
> lahko vsakokrat
> sporočim (dasiravno je vedno isto).

Morda je res tako najbolje. Odloci se sam.

> Da, ta je v redu. Kaj pa za druge priložnosti?
> Morda nekaj vprašanj za
> prihodnje ankete -- ali pa bi anketo odstranili, če
> nimamo ničesar
> pametnega za spraševati?

Ne, pomoje je kar fajn, da je anketa.
Predlog: Kje ste praznovali novo leto?
- doma
- na zasebni zurki
- na javni zurki
- ne vem

Saj ne vem ce sem ze, ampak vseeno and finally:
Srecno novo leto 2003 :-!

=====