napake na strani

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Jan 3 17:25:55 CET 2003

Zivijo,

> Aleks, v razdelku razvijalci je nekaj narobe s
> permissioni, ker ni mogoce dostopati do datotek. Pa
> prosim, ce to stran drugace oblikujes: zakaj bi
> komplicirali s posameznimi vnosi v naslovno vrstico,
> medtem ko imamo na voljo povezav:-?

Kaj pa je narobe? Do katerih datotek ni mogoce dostopati? Meni zadeve
delujejo.
Glede povezav pa -- prevec jih je vseh skupaj, poleg tega pa bi bilo vse
zadeve potrebno dvakrat napisati ob vsaki novi izdaji, kar je *ful*
dela. Sicer me skoraj nekoliko mika odstraniti stran nasploh, saj je
itak nihce ne potrebuje.

> Pa pri anketi se izpise: Ne morete glasovati dvakrat.
> A trikrat pa:-? Kaj ko bi raje: Glasujete lahko le
> enkrat.

Sicer -- ce ne mores glasovati dvakrat, tudi trikrat ne mores, saj je
vmes tisti "drugic", ki ga ne mores izvesti. Vendarle, tekst je
spremenjen, ker je resnicno tvoja varianta precej boljsa.

Smem samo mimogrede vprasati, kako napreduje nova spletna stran za
"start" Mozille? Najbrz bi bilo fino imeti lepo stran, preden izdajo
Mozillo 1.3, kajne?
Kako pa je s splashscreeni?

In, ima kdo kaksno idejo za anketo? Ta, ki je tam sedaj, je zelo grozna,
vendar si ne spomnim nic pametnejsega.

Lep pozdrav,
Aleks