mozilla chrome registry

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Mon Jan 13 20:14:35 CET 2003

Aleks Reinhardt pravi:

> Zivijo,
>
> Pravzaprav ne. Mozilla bere to LE iz profila (ki je, kjerkoli pac je,
> in kjer je, pise v $HOME/.mozilla/appreg). Vsak uporabnik mora tako in
> tako ustvariti svoj profil, ko prvic uporablja Mozillo. Pri tem pa
> lahko izbere, kateri jezik zeli uporabljati. Ce bosta v vasem paketu
> tako slovenski kot angleski paket, bodo uporabniki lahko izbrali enega
> izmed njiju takoj na zacetku. Ce pa je na voljo le en jezik, seveda ne
> bodo imeli izbire.
>
> Kaj pa je pravzaprav to, kar zelite doseci? Systemwide nastavitev ni
> [...]

Zelim pripravit locale paket, ki se bo namestil na uporabnikov
racunalnik po namestitvi mozille. Torej najprej se namesti mozilla v
anglescini, sele potem pa mozilla-locale-sl-si. Naslednji korak je da
uporabnik sam spremeni jezik iz angleskega v slovenski (ce ze ima
generiran profil) - bila je ideja, da bi to nas paketek znal narediti, -
glede na to, da je nekoc ze izbral da zeli uporabljati anglescino -
ceprav je imel samo ta jezik na voljo - bi to verjetno pomenilo
preveliko vtikanje v uporabnikovo svobodo ( $HOME direktorija se ne smem
dotikati, ker ne vem kaj uporabnik dela z svoji .conf datotekami).
Ceprav jaz na svojem sistemu nimam user.js datotek - samo prefs.js.
Si bom jaz najprej raje prebral kaj dokumentacije na to temo pa potem
naprej delal.

LP

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info