mozilla chrome registry

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Jan 13 20:31:00 CET 2003

Zivijo,

Jure Cuhalev pravi:
> Zelim pripravit locale paket, ki se bo namestil na uporabnikov
> racunalnik po namestitvi mozille. Torej najprej se namesti mozilla v
> anglescini, sele potem pa mozilla-locale-sl-si. Naslednji korak je da
> uporabnik sam spremeni jezik iz angleskega v slovenski (ce ze ima
> generiran profil) - bila je ideja, da bi to nas paketek znal narediti, -
> glede na to, da je nekoc ze izbral da zeli uporabljati anglescino -
> ceprav je imel samo ta jezik na voljo - bi to verjetno pomenilo
> preveliko vtikanje v uporabnikovo svobodo ( $HOME direktorija se ne smem
> [...]

User.js datoteka obstaja samo, ce jo ustvari uporabnik, namenjena pa je
spreminjanju prefs.js (za razne skrite nastavitve, ki se jih ne da
nastaviti v preferencah). Prefs.js program prepise ob vsakem zagonu,
tako da spremembe tam niso zelo obstojne.

A ta locale paket se bo instaliral ob namestitvi? Ce da, potem bo tako
in tako ob stvaritvi profila ze obstajala izbira med jeziki in regijami.

Ce pa uporabnik profil ustvari ze prej, potem tudi globalna
konfiguracija ne bo pomagala, ce je anglescina ze izbrana za zeljeni jezik.

Ce pa zelite narediti slovenski jezik privzeti jezik (torej, tisti
jezik, v katerem je Profile Manager, ipd. -- ceprav od 1.3 bo v izbranem
jeziku najvecih uporabnikov, ali nekako tako), potem instalirate locale
s posebnim ukazom za chrome registracijo. Zal ukaza ne vem na pamet,
ampak gotovo se ga da hitro najti prek spleta.