mozilla chrome registry

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Jan 13 20:02:00 CET 2003

Zivijo,

Pravzaprav ne. Mozilla bere to LE iz profila (ki je, kjerkoli pac je, in
kjer je, pise v $HOME/.mozilla/appreg). Vsak uporabnik mora tako in tako
ustvariti svoj profil, ko prvic uporablja Mozillo. Pri tem pa lahko
izbere, kateri jezik zeli uporabljati. Ce bosta v vasem paketu tako
slovenski kot angleski paket, bodo uporabniki lahko izbrali enega izmed
njiju takoj na zacetku. Ce pa je na voljo le en jezik, seveda ne bodo
imeli izbire.

Kaj pa je pravzaprav to, kar zelite doseci? Systemwide nastavitev ni za
Mozillo, le to, kar imas v mozilla/defaults. Prefs.js se avtomatsko
generira. Kar je potrebno spremeniti, se da v user.js, ne v prefs.js.

Jure Cuhalev pravi: