[LUGOS-MOZILLA] Mozilla FireBird v slovenskem jeziku

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Thu Aug 21 10:24:46 CEST 2003

Zdravo!

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:

> spremembah
>
> OK, sicer je zdaj se nekoliko spremenjeno, ker ce bi
> se slo o spremembah
> zaznamka, bi to itak vedeli (zdaj je ta tekst nekaj
> podobnega, le da
> govori o spremembah spletne strani, na katero kaže
> zaznamek, ali nekaj
> podobnega) ...

Jep, veliko bolje. Moja napaka. Delal ob pol dveh
zjutraj :-P

> določeno =
>
> Tukaj pa ne vem tocno, ce je to res. Uporabnikova
> izbira? To kodiranje
> znakov je tisto, ki se ga izbere v osebnih
> nastavitvah ... torej,
> doloceno je vnaprej?

:) Imas prav. Uporabnisko doloceno je le malo
nenavadna besedna zveza. Treba pogruntat nekaj
boljsega.

> Ja, zakaj? S tem bi uporabnike Mozille v slovenskem
> jeziku se bolj
> zbegali -- ze tako je v napacnem meniju. Edit ->
> Preferences je vedno
> boljsa izbira od Tools -> Options. :D

:)
Dobro, za to sem itak navijal predvsem zato, ker sem
to ze prevajal, ko sem prevajal MFH. Samo, ce
pomislim, vsi programi sveta imajo Moznosti, nobeden
pa Osebne nastavitve :) A ne bi vendarle izbrali
Moznosti? Tudi zato, da uporabnik ne bo vec pricakoval
tistega ogromnega okna nastavitev, ampak nekaj novega

> v XML]
>
> Works for me

Zanimivo, moram probati nov XPI ...

> veliko
>
> Tega se ne da nastaviti, tudi v angleski razlicici
> je premajhno. Sicer
> se ga pa enostavno poveca.

V Oknih se ga ne da povecati :) Ce ne bo drugace slo,
potem predlagam, da je prevod prve 'alineje'
'premikajo ali večajo (manjšajo) okna'

> OK (jej, sele zdaj se zavedam, kako obupen je bil
> prejsnji prevod ... se
> pozna, ce prevajas ob zelo pozni uri!)

Uf, to pa nikakor ne drzi! Prevod je fantasticen,
izrazi so odlicni, prakticno nic tezav ni bilo z
bliznjicami ... Res, to so le majhne napakice, in v
tako obseznem besedilu so zanemarljivo nepomembne.

> OK, narejeno. Torej bomo ohranili MFH stran na
> posebnem naslovu?

Ja, zaenkrat, potem pa -> bomo spet morali pocakati na
obnasanje mozilla foundation. Bomo videli kaj sploh
mislijo z 1.5 in 1.6 ... Zaenkrat naj bo na svojem
naslovu in potem bomo videli, ce bo tako najpametneje
tudi naprej.

> natancno
>
> Najbrz je najlazje, ce delas neposredno iz
> bookmarks.html filea iz
> novega XPI-ja. Imported IE Favourites doda Firebird
> ob ustvarjanju
> profila, ce se ne motim. Tudi v angleskem bookmarks
> fileu jih ni. Tako
> da ni potrebno nicesar tovrstnega imeti.

Okej. Grem zdaj na to ...

> Iskalniki so ze v nasem langslsi.xpi paketu. Morali
> bi delovati ...
> (vsaj pri meni so se namestili) Vendar pa to samo v
> primeru, da ustvaris
> nov profil z regionalno izbiro Slovenije.

Ups, pa kam sem jaz prej gledal ...

> Kako pa zdaj naprej? Pocakamo na Firebird 0.7, potem
> pa izdamo
> poslovenjeno razlicico? Lahko pa gremo tudi na
> 0.6.1, ali pa izdamo
> testen XPI na strani, z navodili za namestitev. Ali
> pa seveda pocakamo
> do dne, ko bodo default Mozillini paketi Firebird in
> Thunderbird. Samo
> potem moramo v kratkem prevesti se Thunderbird.

Najbolje bo, da se naprej aktivno spremljamo
dogajanje, torej vsakih nekaj dni posodobimo prevode
GUIja, regionalne nastavitve, spletno stran ... Ob 0.7
pa izdamo celoten slovenski binarni paket.

Ko bo firebird postal osnova za Mozillo, pa uredimo se
'zmedo' glede spletne strani.

=====