[LUGOS-MOZILLA] Mozilla FireBird v slovenskem jeziku

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Thu Aug 21 08:50:40 CEST 2003

Zivijo,

Matjaz Horvat pravi:
> Po prvi metodi mi MFja ni uspelo prepricati, da
> spregovori po nase, zato pa je slo v drugo, kot pravi
> tudi nas stari pregovor :)

Ne vem, torej ... prva metoda naj bi bila bolj ucinkovita (skopira
privzete zaznamke, iskalnike ipd.) ... ampak v Firebirdu ocitno se ni
ravno prave podpore jezikom. Ce bomo zeleli paket, bo to najbrz binarna
razlicica ...

Najlepsa hvala za pripombe!

> Orodja | Podatkki o strani | Multimedija =
> Večpredstavnost

OK

> lastnosti zaznamka (2 poved) : Uporabite spodnje
> nastavitve, če želite biti obveščeni o spremembah
> tega zaznamka.

OK, sicer je zdaj se nekoliko spremenjeno, ker ce bi se slo o spremembah
zaznamka, bi to itak vedeli (zdaj je ta tekst nekaj podobnega, le da
govori o spremembah spletne strani, na katero kaže zaznamek, ali nekaj
podobnega) ...

> Navigacijska orodna vrstica : Orodna vrstica za
> brskanje

OK

> Orodna vrstica zavihkov : Orodna vrstica zaznamkov !!!

UPS!

> Povlecite elemente na orodne vrstice zgoraj, da jih
> dodate = Povlecite predmete na zgornje orodne vrstice,
> če jih želite dodati

OK

> Separator = Ločilna črta

OK, to se je ocitno izmuznilo prevodu

> Krčljivi prostor = Prilagodljivi prostor (se ga da
> tudi povečati)

OK

> Uporabljaj = Prikaži

OK

> Dodaj novo orodno vrstico = Nova orodna vrstica

OK

> Ponovno uporabi privzete nastavitve (?) = Privzete
> nastavitve

OK

(se vedno je okno preozko, ampak tako je, je videti, tudi na angleski
razlicici, tako da bodo ze oni to popravili, upam)

> Kodiranje znakov | Več | Uporabniško določeno =
> Uporabnikova izbira

Tukaj pa ne vem tocno, ce je to res. Uporabnikova izbira? To kodiranje
znakov je tisto, ki se ga izbere v osebnih nastavitvah ... torej,
doloceno je vnaprej?

> Datoteka | Priprava strani | Robovi in glava ter noga
> = Robovi ter glava in noga ALI Robovi in glava/noga

OK

> desni klik na označeno povezavo | Spletno iskanje za
> "..."(W) => novi shortcut, npr. O

OK

> desni klik na označeno povezavo | Pokaži izvorno
> kodo izbora(E) => novi shortcut, npr. R

OK

> desni klik na označeno povezavo | Kopiraj in Kopiraj
> mesto povezave => nova shortcuta, ker je k ze izbran,
> npr. A in I

OK

> OSEBNE NASTAVITVE = MOŽNOSTI

Ja, zakaj? S tem bi uporabnike Mozille v slovenskem jeziku se bolj
zbegali -- ze tako je v napacnem meniju. Edit -> Preferences je vedno
boljsa izbira od Tools -> Options. :D

> Splošno --- [ne deluje: Razčlenitvena napaka v XML]

Works for me

> Spletne možnosti | Napredno => okno ni dovolj veliko

Tega se ne da nastaviti, tudi v angleski razlicici je premajhno. Sicer
se ga pa enostavno poveca.

> Spletne možnosti | Pisave in barve | piksli = pike
OK
> Spletne možnosti | Pisave in barve | resolucija =
> ločljivost
OK
> Napredno | fokus = osredotočenost (?)
Dobro, fokusu bi lahko rekli tudi izbor (ker je to, kar je v fokusu, v
programu izbrano), ceprav je izbor misljen kot selektiran tekst ipd.;
vseeno, zdaj je v stringu le se izbor.

> Napredno | Multimedija = Večpredstavnost
OK
> Napredno | Multimedija ... Skrči velike slike, tako
> da bodo v celoti prikazane v oknu brskalnik
OK (jej, sele zdaj se zavedam, kako obupen je bil prejsnji prevod ... se
pozna, ce prevajas ob zelo pozni uri!)

> Glede regionalnih nastavitev pa predlagam takole:
> Zaznamki naj ostanejo taki, kot so v originalu MF, le
> da se prevedejo, kar se da. Dodamo se mapo Slovenski
> zaznaki iz slovenske Mozille pa morda se kaj v njo in
> iz nje in to je to.

Ok ... zaenkrat je to narejeno. V novem XPI-ju je.

> Privzeta stran je pomoje lahko mozilla.lugos.si/MFH
> (malenkostno drugacna od izvirne strani bo prva
> stran), ki jo ravnokar updejtam.

OK, narejeno. Torej bomo ohranili MFH stran na posebnem naslovu?

> Jutri lahko poslem bookmarks.html, ki jo bom
> prilagodil iz moje namestitve. Samo ne vem natancno
> kaj moram narediti s tistim delom Imported IE
> Favourites. Pustim samo mapo, moje povezave pa
> izbrisem?

Najbrz je najlazje, ce delas neposredno iz bookmarks.html filea iz
novega XPI-ja. Imported IE Favourites doda Firebird ob ustvarjanju
profila, ce se ne motim. Tudi v angleskem bookmarks fileu jih ni. Tako
da ni potrebno nicesar tovrstnega imeti.

> Potem ostanejo se plugini za iskalnike. Najdi.si sem
> si sam usposobil, ne vem pa se kako bi to dodali v reg
> pack. Bom pogledal ...

Iskalniki so ze v nasem langslsi.xpi paketu. Morali bi delovati ...
(vsaj pri meni so se namestili) Vendar pa to samo v primeru, da ustvaris
nov profil z regionalno izbiro Slovenije.

Iz prvega emaila se tale link:
http://mozilla.lugos.si/images/screenshots/firebird.png
(en h prevec je bil v URI-ju)

Kako pa zdaj naprej? Pocakamo na Firebird 0.7, potem pa izdamo
poslovenjeno razlicico? Lahko pa gremo tudi na 0.6.1, ali pa izdamo
testen XPI na strani, z navodili za namestitev. Ali pa seveda pocakamo
do dne, ko bodo default Mozillini paketi Firebird in Thunderbird. Samo
potem moramo v kratkem prevesti se Thunderbird.