[LUGOS-MOZILLA] Mozilla FireBird v slovenskem jeziku

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Thu Aug 21 01:42:51 CEST 2003

//kodiranje = utf-8

Zdravo!

To pa je pravo presenecenje! Trikrat hura za Aleksa!!!

Po prvi metodi mi MFja ni uspelo prepricati, da
spregovori po nase, zato pa je slo v drugo, kot pravi
tudi nas stari pregovor :)

In ze se je nabral seznam pritozb :)

Orodja | Podatkki o strani | Multimedija =
Večpredstavnost

lastnosti zaznamka (2 poved) : Uporabite spodnje
nastavitve, če želite biti obveščeni o spremembah
tega zaznamka.

Navigacijska orodna vrstica : Orodna vrstica za
brskanje

Orodna vrstica zavihkov : Orodna vrstica zaznamkov !!!

-----------------------------------

ORODNE VRSTICE PO MERI:

Povlecite elemente na orodne vrstice zgoraj, da jih
dodate = Povlecite predmete na zgornje orodne vrstice,
če jih želite dodati

Separator = Ločilna črta

Krčljivi prostor = Prilagodljivi prostor (se ga da
tudi povečati)

Uporabljaj = Prikaži

Dodaj novo orodno vrstico = Nova orodna vrstica

Ponovno uporabi privzete nastavitve (?) = Privzete
nastavitve

-----------------------------------

Kodiranje znakov | Več | Uporabniško določeno =
Uporabnikova izbira

Datoteka | Priprava strani | Robovi in glava ter noga
= Robovi ter glava in noga ALI Robovi in glava/noga

desni klik na označeno povezavo | Spletno iskanje za
"..."(W) => novi shortcut, npr. O

desni klik na označeno povezavo | Pokaži izvorno
kodo izbora(E) => novi shortcut, npr. R

desni klik na označeno povezavo | Kopiraj in Kopiraj
mesto povezave => nova shortcuta, ker je k ze izbran,
npr. A in I

-----------------------------------

OSEBNE NASTAVITVE = MOŽNOSTI
Splošno --- [ne deluje: Razčlenitvena napaka v XML]
Spletne možnosti | Napredno => okno ni dovolj veliko
Spletne možnosti | Pisave in barve | piksli = pike
Spletne možnosti | Pisave in barve | resolucija =
ločljivost
Napredno | fokus = osredotočenost (?)
Napredno | Multimedija = Večpredstavnost
Napredno | Multimedija ... Skrči velike slike, tako
da bodo v celoti prikazane v oknu brskalnik

-----------------------------------

Glede regionalnih nastavitev pa predlagam takole:
Zaznamki naj ostanejo taki, kot so v originalu MF, le
da se prevedejo, kar se da. Dodamo se mapo Slovenski
zaznaki iz slovenske Mozille pa morda se kaj v njo in
iz nje in to je to.

Privzeta stran je pomoje lahko mozilla.lugos.si/MFH
(malenkostno drugacna od izvirne strani bo prva
stran), ki jo ravnokar updejtam.

Jutri lahko poslem bookmarks.html, ki jo bom
prilagodil iz moje namestitve. Samo ne vem natancno
kaj moram narediti s tistim delom Imported IE
Favourites. Pustim samo mapo, moje povezave pa
izbrisem?

Potem ostanejo se plugini za iskalnike. Najdi.si sem
si sam usposobil, ne vem pa se kako bi to dodali v reg
pack. Bom pogledal ...

Hura, hura, hura! to Aleks

http://mozilla.lugos.si/downloads/firebird/0.6.1+/langslsi.xpi

http://mozilla.lugos.si/downloads/firebird/0.6.1+/chrome.rdf