imena programov v slo ali ang?

Tomaz Gubensek tomaz.gubensek at guest.arnes.si
Mon Dec 30 08:38:27 CET 2002

Zdravo!

Bi še jaz nekaj dodal. Pogledal sem v SSKJ in (čeprav tej knjigi ni
vedno za verjeti) pomensko razlikuje pojma navigator in krmar. Ne ljubi
se mi prepisovati pomenov, toda navigator se mi zdi veliko boljša
rešitev. Pa še navajeni smo na ta izraz.  Je pa res, da je etimološko
krmar slovanskega izvora, navigator pa latinskega (in verjetno še grškega).
Toda - saj nismo takšni čistuni, kajne?

LP

Tomaž

Andrej Uduč pravi: