imena programov v slo ali ang?

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Dec 30 00:34:34 CET 2002

Zdravo!

--- Andrej_Uduè <odyn at email.si> wrote:
> Sem mislil, da je to veèinoma ¾e prevedeno?
> Meni: Orodja: Navigator (povsem lepo uporabljano v
> sloven¹èini), Po¹ta
> in ..., IRC Chat (ok.. klepet), Composer (morda raje
> Urejevalnik...
> Skladatelj mi daje asociacije na glasbo), Adresar

Navigator ni ravno domaca slovenska beseda in ker so v
OOo uporabili izraz Krmar, se mi zdi zelo posreceno,
da se drzimo enakega besedisca.

Tudi jaz sem opazil, da so zadeve delno ze prevedene,
a ne vem ce na vseh mestih. Aleks, si ta imena ti
prevajal?

TOREJ - NOVI PREDLOGI:
Navigator: Krmar
Messenger: Posta in novicarske skupine (ce je omejitev
dolzina, lahko v nekaterih primerih kar Posta)
Composer: Urejevalnik (se strinjam)
Address Book: Krmar
ChatZilla: IRC klepet

=====