[LUGOS] G Suite in monopolizacija

Matija Šuklje matija at suklje.name
Thu Jan 27 11:22:02 CET 2022

Hoj,

s tem mojim naslovom imam pogosto probleme, da me GMail meče v spam.  Je pa
res, da poleg (do pred kratkim?) manjkajočega DKIM/DMARC uporabljam alias. Gre
za MX vnos v DNS, ki pa je zelo specifičen za 3LD .name (in mogoče zato
problematičen). Namreč, ko sem nabavil matija.suklje.name je bilo mogoče vzeti
_samo_ 3LD in je MX za matija na suklje.name bil del posebnosti teh domen. Zdaj,
ko se že leta dolgo lahko vzame kakršnokoli 2LD .name,  smo lastniki 3LD z
mail aliasi verjetno v manjšini.

Na eni mednarodni mailing listi raznih FOSS društev idp. je nekdo omenil, da
imajo super dobre izkušnje z MailCow – gre za Docker image, ki vsebuje vse
proper nastavljeno za e-mail in groupware (SoGo).

https://mailcow.email/

Baje da na mail-tester.com dobi 10/10 score.

lp,
Matija
--
gsm:	tel:+386.41.849.552