[LUGOS] Mobilna banka, ki ne rabi Google Play storitev?

Matija Šuklje matija at suklje.name
Fri Apr 15 02:46:20 CEST 2022

Dne četrtek, 07. april 2022 ob 01:01:18 CEST je Uroš napisal(a):
> OCD, man, OCD! Zoprno a koristno ;P

Haha, ja včasih je kar praktično XD

> mam še več takih tabel za druge primerjave, samo da bi to na en webpage
> spravil, pa ne rata, ker nimam časa. Zakaj? Ker moram nove tabele polnit,
> za optimizirat še druga področja mojega delovanja...  Sem pa vesel, če še
> komu prav pride, preden zastarijo informacije, pol pa vsaj linke do tabel
> po mailih šeram.

Mogoče bi bilo kul skup spravt v nek kolab.

Sem migriral zdaj na nek Nextcloud (moj je prešvoh server, LUGOS ga pa
trenutno nima), tako da se lažje ureja:
https://docs.informacijska-druzba.org/index.php/apps/files/?dir=/
Prosto%20programje%20in%20storitve/
5%20Seznam%20prostega%20programja&fileid=96183

> Hvala za ZPS linke. Te ZPS primerjalnike sem uporabljal pred leti, ko sem
> bil še naročen na njihovo revijo. A ko pride enkrat konkurenca iz fin-tech,
> kot je recimo N26, ali pa mBills za položnice in nakazila v tujino, kjer so
> stroški 0 (vsaj za to, kar jaz rabim), potem nima smisla več primerjat s
> plačljivimi storitvami... razen če rabiš kredit, pa ta 3D secure - v te
> zadeve se nisem poglobil.

3D Secure je en od razlogov, zakaj sem začel tole. To da kreditna ne dela prek
neta kr naenkrat je kr bedna scena.

Pa odkrito povedano, to da nimajo nikjer fizične poslovalnice me malce skrbi …
sem že imel slabe izkušnje z help line (tudi z PayPal), kjer jih ne skrbi, da
lahko prideš v živo se dret na njih v skrajni sili.

lp,
Matija
--
gsm:	tel:+386.41.849.552