[LUGOS] Mobilna banka, ki ne rabi Google Play storitev?

Matija Šuklje matija at suklje.name
Fri Apr 15 02:55:37 CEST 2022

Dne sreda, 06. april 2022 ob 21:04:52 CEST je Matija Šuklje napisal(a):
> OK, glede na to, da nas je že malo več ki nas tole boli in na (vsaj) dveh
> listah, sem za začetek ustvaril eno tabelco za kolaborativno urejanje:
>
> https://cryptpad.fr/sheet/#/2/sheet/edit/AH5Oe-rSFWCJasMo1Hpp4BMl/

Sem preselil na Nextcloud:
https://docs.informacijska-druzba.org/index.php/apps/files/?dir=/
Prosto%20programje%20in%20storitve/
5%20Seznam%20prostega%20programja&fileid=96183

…in razširil:
• dodal stolpce za vse banke, ki jih ZPS omenja
• razdelil podatke na 1) tabelo za spletne in mobilne aplikacije (= tehnične
stvari) ter 2) bančne storitve in podatke (= ne-IT, ampak bančno-relevantne
podatke)
• dodal novo 3) tabelo za varnost in avtentikacijo, kjer lahko beležimo misli
glede različnih uporabljenih storitev (npr. Rekono, Google Play Services, …)
• dodal par novih polj in podatkov

FAQ:

V: Zakaj s CryptPad Nextcloud?
O: Zanimanje za sodelovanje se je nesluteno razširilo, in Nextcloud je dobro
ravnovesje FOSS in varnosti/zasebnosti na eni strani ter uporabnosti na drugi.
In pa v CryptPad undo ne dela in smo že izgubili podatke (Sori Robert Ludvik,
a lahko še enkrat pogledaš kaj manjka?)

V: Zakaj na docs.informacijska-druzba.org?
O: Moj Nextcloud server je preveč švoh, da bi bilo udobno skupaj urejat gor;
LUGOS in Kiberpipa pa ga trenutno nimata.

lp,
Matija
--
gsm:	tel:+386.41.849.552