[LUGOS] Mobilna banka, ki ne rabi Google Play storitev?

Uroš uros at disroot.org
Thu Apr 7 01:01:18 CEST 2022

OCD, man, OCD! Zoprno a koristno ;P
mam še več takih tabel za druge primerjave, samo da bi to na en webpage spravil, pa ne rata, ker nimam časa. Zakaj? Ker moram nove tabele polnit, za optimizirat še druga področja mojega delovanja... XD
Sem pa vesel, če še komu prav pride, preden zastarijo informacije, pol pa vsaj linke do tabel po mailih šeram.

Hvala za ZPS linke. Te ZPS primerjalnike sem uporabljal pred leti, ko sem bil še naročen na njihovo revijo. A ko pride enkrat konkurenca iz fin-tech, kot je recimo N26, ali pa mBills za položnice in nakazila v tujino, kjer so stroški 0 (vsaj za to, kar jaz rabim), potem nima smisla več primerjat s plačljivimi storitvami... razen če rabiš kredit, pa ta 3D secure - v te zadeve se nisem poglobil.

Lp, Uroš