[LUGOS] printer usb kabel

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Sat Nov 21 03:35:00 CET 2015

A kdo ve kako je mogoče, da se USB kabel pokvari? Nič nisem premikal
računalnika ali printerja, naenkrat pa mi (sicer sem med tem reinštaliral
Linux) nikakor ne uspe inštalirati še printerja. Enkrat med tem začne rdeča
lučka na printerju svetiti kakor da bi se zajameal papir in istočasno se
oglasi še rumena barva potem magično spet sveti zelena.

Na koncu po dveh tednih pa le probam drug USB od zunanjega diska in voila,
kot da nikoli ne bi bilo nič narobe?!
CLP-315 barvni laser Samsung
Kakšna ideja?
Lep pozdrav, zdaj grem spati, Gregor Leskovšek

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)