[LUGOS] hash na torrentih

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Sat Nov 21 15:10:11 CET 2015

Ja, saj tako sem tudi naredil, samo potem se mi je free dos kregal z
firmware upagredeom. Potem sem našel Intel Deployment Assistant in tam
rešil stvar.

Glede unetbootina in usb-creator-kde nič mi ne naredi bootable inštalacije
(za freedos je delalo za Kubuntu pa ne) na ključek.
Sem probal tudi v unetbootinu tam downloadati sliko pa tudi ni delalo. Pa
tudi brasero in k3b mi ni naredil bootable DVDja?
Tako da sem moral k sosedu prijatelju in v win 7 naložiti Rufus in v 1.
dela.

Kaj mi svetuješ v prihodnje? Vse to sem počel na svežem Kubuntu 15.10 x64.
Ma ni to fajn :-( ;-(
Gregor

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)