[LUGOS] xwinsi ne štartajo po clean inštalu Kubuntu 14.4 in 15.10

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Mon Nov 9 15:52:56 CET 2015

Ne ni pomagalo. Je pa rešilo zadevo, da sem disableal onboard grafiko. Zdaj
pa ne vem kako naj extendam monitor - se mi klonira in nastavim 1650x1080
resulocijo (imam 1024x...)? Gregor

> When the sun rises I receive and when it sets I forgive! :-)
http://gleskove.oreillystudent.com :-) Always warmly / S prisrčnimi
pozdravi!
http://lilaum.com  Gregor Leskovšek ;-)