[LUGOS] apache 2.2 na 2.4 nadgradnja problemi z večimi virtualnimi hosti

Gregor Leskovšek legrega at gmail.com
Fri Apr 25 22:55:03 CEST 2014

Živjo vsem, ugotovil sem, da je bil problem nadgradnja Kubuntuja na 14.4 z
12.4.
Nadgradnja je bila nujna zaradi Heartbleeda - varnostne luknje.
Ob tem se je apache nadgradil z 2.2 na 2.4.

Uspelo mi je skonfigurirati virtual hoste za eno(1!) domeno takole:
<VirtualHost *:80>
        ServerName om-an.si/
        DocumentRoot /var/www/html/slobodan
        <Directory /var/www/html/slobodan>
                Options -Indexes
                Require all granted
                DirectoryIndex index.php
                AllowOverride All
        </Directory>
        ErrorLog /home/slobodan/logs/error.log
        LogLevel warn
        CustomLog /home/slobodan/logs/access.log combined
</VirtualHost>
<VirtualHost *:80>
        ServerName www.om-an.si/
        Redirect Permanent / http://om-an.si/
</VirtualHost>

Problem je, ker imam več domen in za vsako sem uporabil isto shemo (kot
zgoraj) sem samo spremenil urlje in mape.

Če nastavim prvo nastavitev <VirtualHost *:80> na drug strežnik, mi bodo
vse domene, ki jih imam v apache conf file-u (virtual hostih) in v DNSju
kazale na domeno, ki ima prvo nastavitev (po vrsticah) v virtual hostih,
vse druge domene bodo kazale na prvo ... error.log pa prilagam, bil je
prazen pa sem  nekaj eksperimentiral (dal redirect permanent na
http://om-an.si/  te pa nisem obravnaval oziroma sem zakomentiral obravnavo
DocumentRoot in virtual host specifikacijo v katerem je bil).

Moj ip je 93.103.24.231

Lepo prosim za pomoč. Kakšna ideja?

♥♥♥ When the sun rises I receive and when it sets I forgive! ♥♥♥
http://gleskove.userworld.com/    ♥ Always, Gregor Leskovšek