[LUGOS] apache 2.2 na 2.4 nadgradnja problemi z večimi virtualnimi hosti

polz polz at aufbix.org
Tue Apr 29 15:10:06 CEST 2014

On Fri, 25 Apr 2014 22:55:03 +0200
Gregor Leskovšek <legrega at gmail.com> wrote:

> Živjo vsem, ugotovil sem, da je bil problem nadgradnja Kubuntuja na 14.4 z
> 12.4.
> Nadgradnja je bila nujna zaradi Heartbleeda - varnostne luknje.
> Ob tem se je apache nadgradil z 2.2 na 2.4.
>
> Uspelo mi je skonfigurirati virtual hoste za eno(1!) domeno takole:
> <VirtualHost *:80>
>         ServerName om-an.si/
Pri ostalih hostih spremeni ServerName. VirtualHost pusti pri miru.

VirtualHost ti pove, na katerem IP naslovu naj strežnik posluša.

ServerName ti pove, kaj mora biti v Host: polju zahteve, ki bi jo rad s tem VirtualHostom poserviral. Primer zahteve:

http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec5.html