[LUGOS] Firefox po slovensko

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Apr 7 09:32:54 CEST 2011

S, Matic Smerdu piše:
> Upam, da mi bo lahko kdo pomagal. Pravkar sem si instaliral Linux Mint 9 (LTS). V njem sem dobil že v kompletu Firefox 3.6. Žal pa je angleški. Slovenščine sploh ni med instaliranimi jeziki. Pravzaprav je tam samo angleščina. Sem ga iskal z orodjem Upravitelj paketov, pa nisem nič našel.
>
> Prosim, pomagajte. Rad bi imel slovenščino. Saj Linux Mint sicer govori slovensko. Samo tele ognjene lisičke ne znam prepričati, da bi z mano poklepetala po slovensko.
Linux Mint je pravzaprav fork-off Ubuntu-ja in Debian-testing. To jasno
piše med objavo EOL Mint 8 (Ubuntu) in objavo, ki najavlja devetico (DT):
<http://www.linuxmint.com/>
Strategija razvoja je verjetno taka - jedro preverjeni Ubuntu paketi,
novosti Debian-testing.

Domnevam, da imaš vsaj FF 3.6.16. Ubuntu bo preveden in izdan v kratkem,
srečanje Ubuntu prevajalcev je bilo v soboto, 2.4.2011, narejenega pa
veliko.

FF je preveden od prve obstoječe različice do 4.0 (in tudi do praktično
zadnjih testnih), problem je le na strani distribucije.

Lahko preprosto snameš Firefox z uradne spletne strani in pozabiš na vse
težave:

<http://www.mozilla.com/firefox/>

Namesti si ga lokalno, v svoj /home/user/firefox [ali
/home/user/firefox4] (ne v /home/user/.firefox, tu so nastavitve in
profili!!!). Če se slučajno pojavi razčlenitvena napaka XML, še
odstraniš FF v3.6.x in je urejeno.

Še dodatno opozorilo:

S FF 4.0 ni več Profile Managerja, ta obstaja samo kot razširitev in še
to le v alpha stadiju.

Lp, Jože