[LUGOS] Firefox po slovensko

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Apr 7 13:41:08 CEST 2011

--- On Thu, 7/4/11, "Jože Klepec" <joze.klepec na siol.net> wrote:

> From: "Jože Klepec" <joze.klepec na siol.net>
> Subject: Re: [LUGOS] Firefox po slovensko
> To: lugos-list na lugos.si
> instaliral Linux Mint 9 (LTS). V njem sem dobil že v
> kompletu Firefox 3.6. Žal pa je angleški. Slovenščine
> sploh ni med instaliranimi jeziki. Pravzaprav je tam samo
> angleščina. Sem ga iskal z orodjem Upravitelj paketov, pa
> nisem nič našel.

> Linux Mint sicer govori slovensko. Samo tele ognjene
> lisičke ne znam prepričati, da bi z mano poklepetala po
> slovensko.
> Linux Mint je pravzaprav fork-off Ubuntu-ja in
> [...]
Prosim potrdite mi tole, če nisem morda narobe razumel. Če sem prav razumel, naj bi bili vsi obstoječi jeziki že v enem paketu - RPM za fedoro in tako dalje, oziroma DEB za ubuntu, mint itd.  Ampak v DEB paketu je menda zaenkrat samo angleščina in moram počakati, da dodajo še druge jezike?
     Nevem, že ko tole pišem, se mi zdi, kot kup nesmisla. Zakaj naj bi imel instalacijski paket za eno distribucijo (npr fedora) vse jezike, kak drug (npr mint) pa samo angleščino?

Se opravičujem zaradi čudnega vprašanja.

                 Poni