[LUGOS] Firefox po slovensko

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Apr 5 19:05:59 CEST 2011

Mijav

Upam, da mi bo lahko kdo pomagal. Pravkar sem si instaliral Linux Mint 9 (LTS). V njem sem dobil že v kompletu Firefox 3.6. Žal pa je angleški. Slovenščine sploh ni med instaliranimi jeziki. Pravzaprav je tam samo angleščina. Sem ga iskal z orodjem Upravitelj paketov, pa nisem nič našel.

Prosim, pomagajte. Rad bi imel slovenščino. Saj Linux Mint sicer govori slovensko. Samo tele ognjene lisičke ne znam prepričati, da bi z mano poklepetala po slovensko.

Hvala že vnaprej. Če pa bohlonaj komu ni dovolj, pa lahko častim sladoled v ljubljanski slaščičarni Pri vodnjaku. Nahaja se..... Kako bi rekel..... Na stičišču Starega trga in Gornjega trga v ljubki Ljubljani.

čiv-čiv

          Poni