[LUGOS] Alfresco

Janez Trenz alte at aufbix.org
Thu Sep 9 19:19:46 CEST 2010

Dne četrtek 9. septembra 2010 je Matej Kovacic napisal(a):
> Zanima me par zadev v zvezi s tem. Kolikor sem videl, zadeva omogoča, da
> najprej kreiramo uporabnike in potem skupine (projektne skupine), ki si
> potem delijo dokumente. Zadeva omogoča versioning.
>
> Vprašanja so:
> 1. je mogoč full text search po vseh dokumentih v sistemu (to sem nekako
> ziher da ja, ampak raje  vprašam)?
Po razpoznanih tipih dokumentov ja.

> 2. kako deluje plugin za OOo/MSWord -> je mogoče dokument odpreti
> neposredno iz spletnega brskalnika in potem posodobljeno različico kar
> preko tega plugina importat nazaj v sistem (ali je treba dokument
> shraniti na disk in ga potem ročno uploadat v sistem)?
Ravno temu je namenjen, da lahko odpreš direktno v samem orodju. V ozadju
potem plugin poskrbi, da se dokument uspešno prenaša čez WebDAV. Za MS Office
se pa Alfresco itak obnaša kot SharePoint.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte                  o      _     _         _
alte at aufbix.org             __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)