[LUGOS] Alfresco

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Thu Sep 9 08:32:07 CEST 2010

Pozdrav,

je morda tukaj kdo, ki ima izkušnje z uporabo Alfresca?

Zanima me par zadev v zvezi s tem. Kolikor sem videl, zadeva omogoča, da
najprej kreiramo uporabnike in potem skupine (projektne skupine), ki si
potem delijo dokumente. Zadeva omogoča versioning.

Vprašanja so:
1. je mogoč full text search po vseh dokumentih v sistemu (to sem nekako
ziher da ja, ampak raje  vprašam)?

2. kako deluje plugin za OOo/MSWord -> je mogoče dokument odpreti
neposredno iz spletnega brskalnika in potem posodobljeno različico kar
preko tega plugina importat nazaj v sistem (ali je treba dokument
shraniti na disk in ga potem ročno uploadat v sistem)?

3. je mogoče ustvariti "zadevo" (oz. "projekt"), kamor poleg tekstovnih
dokumentov (OOo, DOC,...) in preglednic uporabniki nalagajo tudi slike
(in poskenirane dokumente) ter shranjujejo e-maile? Kako je s
šifriranimi / digitalno podpisanimi e-maili?

4. na Youtubu sem videl, da član skupine lahko ostalim pošilja obvestila
("prosim poglejte tale dokument..."). Ali sistem omogoča tudi
ustvarjanje koledarskih zapisov (npr. organizacija sestankov, urnik,
itd.) Je to mogoče sinhronizirati z mobilnimi telefoni?

Toliko zaenkrat...

lp, Matej