[LUGOS] dnssec: trust za poddomeno

Dusan Kozic dusan.kozic at gmail.com
Fri Sep 10 11:22:16 CEST 2010

Zdravo!

Torej imam avtoritativni strežnik za domeno "domena.org". Na njem imam
zapise kam naj gleda glede recordov za poddomeno "poddomena.domena.org" (
poddomena.domena.org je na drugem DNS strežniku).

Ključ za "poddomena.domena.org" sem vnesel enako kakor vse ostale ključe (v
named.conf):

poddomena.domena.org. 257 3 5 "Aw...";

Zdaj problem je, da pri dnssec query-ju za poddomena.domena.org (poizvedujem
kar na strežniku na katerem je vnesena domena.org), ne vrne zastavice ad.
Torej ni authenticated. Če na enak način dododam zaupanje za neko xyz domeno
pa stvar dela.

Predvidevam torej, da je treba zaupanje v mojem primeru zgraditi drugače,
nisem pa uspel nič zguglati...

Torej kam naj vpišem ključ za poddomena.domena.org ?

Uporabljam bind, sicer pa je vseeno... koncept je po mojem isti kjerkoli...

--
Lep pozdrav,

Dušan Kozic