[LUGOS] proklik in linux

Grega Leskovšek legrega at gmail.com
Wed Nov 24 22:59:50 CET 2010

Samo spremljam ta pogovor zanima pa me, kako uporabiti virtualbox v
OSE, da bo prepoznal USB; sem bral, da moram nadgraditi v PUEL pa bi
rad to storil preko kubuntu apt-get, pa ne vem kako. Sem nekaj iskal
na virtual box www pa nisem našel PUEL, tam kjer sem zdownloadal in
potem inštaliral vb sem sledil povezavi za PUEL, pa ni nič ni pisalo
katera verzija je in sedaj se bojim bom moral reinštalirati pa ne vem
kako.
Koliko spomina naj dodelim če imam 1.5GB za win xp32? Pa še to me
zanima, mi je prof. Divjak rekel, da se vb avto širi po disku kolikor
rabiš prostora, pa me je vprašal mislim da za max prostor, ki naj bi
mu ga dodelil.
-- When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
http://moj.skavt.net/gleskovs/
Always in Heart, Grega Leskovšek