[LUGOS] proklik in linux

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Nov 25 09:11:03 CET 2010

Howdy!

Kako dodati non-OSE verzijo VirtualBoxa v kubuntu ti piše na temle
naslovu:  http://www.virtualbox.org/wiki/Linux_Downloads ... pri tem je
kubuntu identičen ubuntu-ju. Ko zrihtaš vse, da apt vidi novi
repozitorij, narediš:

sudo apt-get install virtualbox-3.2

Mislim, da bi apt moral avtomatsko odinstalirati tvojo OSE verzijo, saj
se OSE in PUEL med seboj izključujeta.

RAM: ko konfiguriraš virtualno mašino, ti VBox itak teži če hočeš dati
za virtualca več kot pol fizičnega pomnilnika. Sicer pa velja: več je
bolje. Kako dobro bo pa je odvisno od guest OS: Win7 se z manj kot 1GB
spotika, vsi ostali so dokaj zadovoljni že tudi s (precej) manj.

Disk: ko definiraš novi virtualni disk, imaš dve možnosti: dinamično
povečevanje ali pa statično. Pri tem je velikost diska, kot jo vidi
guest OS, vedno enaka. Razlika je le v tem, koliko prostora fajl, v
katerem je virtualni disk, zaseda na disku. Pri dimaničnem načinu se
fajl povečuje glede na potrebo, pri statičnem pa ti fajl zraste na
končno velikost v trenutku kreiranja. Jaz osebno ne vidim nobene
bistvene prednosti pri dinamičnem načinu. Konec koncev bo na koncu fajl
pač dolg kolikor je treba. Če ti vmes slučajno plac na disku porabiš za
kaj drugega, imaš lahko problem. Prednost je tudi hitrost kreiranja
(50GB traja kar nekaj časa) v začetku, ampak tisto potem počasi vračaš z
nekoliko počasnejšim pisanjem. Slabosti pa so številne: fragmentacija
fajla, počasnejše delovanje, ...
Je pa tako, da povečevati ali zmanjševati te max velikosti v VBoxu
(trenutno) ne moreš. Kar določiš v začetku, tako je.

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

BOFH excuse #428:

Firmware update in the coffee machine