[LUGOS] proklik in linux

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Wed Nov 24 21:29:44 CET 2010

Pozdrav!
On Wed, November 24, 2010 15:09, Blaz Podrzaj wrote:

> Zanka jasno je... okoli komitentove denarnice.
He, he, se mi je zdelo, da je nekaj kar mi ne dovoli seči v tošl. :)

> Najlažja in uporabniku najbolj prijazna varianta je, da se losa te
> banke...
Ja, ja, tudi sam se bil svoj čas takšnega mnenja. In sem naredil kratko
raziskavo trga in ugotovil, da so vse banke skupaj ena sama žalost. Prav
ne prebereš veliko. Pravzaprav se mi kolca po SDK-ju. Takrat se je denar
res vrtel v gospodarstvu. Sedaj imam pa občutek, da ga vozijo s poštno
kočijo okoli. :) Vsaj traja tako dolgo, da se pojavi na računu kamor si ga
poslal. ;)
Ampak tole je že bolj za lugos-bla, bla, bla ....

Lp, Boštjan Janežič