[LUGOS] Prehod na Linux v podjetju

Matjaž Kljun matjaz.kljun at upr.si
Mon May 24 12:44:41 CEST 2010

Se popolnoma strinjam z Renatom.

NFS (čeprav ne najbolj varen) in vse nastavitve v domačih imenikih na strežniku
delujejo BP za naših 200+ študentov, ki se neneho prijavljajo na cca. 50
računalnikov. LDAP avtentikacija in je zadeva rešena.

Torej: strežnik ima NFS in LDAP, odjemalci pa se prijavijo preko LDAP in imajo
priključen disk preko NFSja in tako vse domače imenike z vsemi nastavitvami.

Samo smo imeli velike probleme s Sambo (in Windows odjemalci), ker so nekateri
imeli profile > par giga in se je profil vsakič naložil na odjemalca in nato
spet na strežnik. Pri simultanih prijavah velikega števila odjemalcev je vse
skupaj zastajalo.

lp mk