[LUGOS] Prehod na Linux v podjetju

Tine Mezgec tine.mezgec at gmail.com
Mon May 24 14:08:32 CEST 2010

Matjaž ne ve, da smo tudi težave s profili vmes rešili :)

v windowsih je potrebno nastaviti shell folders (AppData, Desktop,
Personal,...) izven profila, na share, ki ga samba nudi windows odjemalcu -
tako v profilu, ki se kopira gor pa dol ostane malo več kot samo registry...

Tako se lahko študentje v win in linux prijavijo z istim uporabniškim imenom
in geslom in imajo obakrat dostop do istih datotek (+ imajo isto geslo za
email, eučilnico, wifi,...)

LPT