[LUGOS] Prehod na Linux v podjetju

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Mon May 24 11:11:07 CEST 2010

On Mon, 24 May 2010, Robi wrote:

> Glavno težavo mi povzročajo t.i. domenske prijave. Sedaj je nastavljeno
> tako, da se uporabnik prijavi, Windowsi na strežniku priklopijo njihov
> domači direktorij na določeno črko pogona, ki potem vsebuje vse
> uporabnikove nastavitve in datoteke. Če se uporabnik presede za drug
> računalnik, ima vse svoje stvari spet pri roki. Skratka, lokalno na
> postaji ni ničesar razen OS in programov.
>
> Je na Linuxu sploh mogoče doseči nekaj podobnega? Vsaka pomoč in namig
> bi bila zelo dobrodošla.
Seveda: NIS (nekdanji YP) ali pa LDAP ter NFS. Vsaj v soli kombinacija
NIS&NFS deluje krasno in resi ravno ta problem, ki je naveden.

Lp Renato

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija Murska Sobota in
Visja strokovna sola Velenje, Smer informatika, Disl. enota M.Sobota
Solsko naselje 12, SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija