[LUGOS] Prehod na Linux v podjetju

Robi robi at hipnos.net
Mon May 24 10:35:59 CEST 2010

Pozdravljeni,

v podjetju resno razmišljamo o prehodu delovnih postaj z Windows XP na Linux - verjetno Ubuntu, pa me zanima če je na tem seznamu tudi kakšen s tovrstnimi izkušnjami.

Pa da nekoliko opišem trenutno stanje.
Na strežnikih že leta teče operacijski sistem Gentoo Linux, servisi, ki jih imamo pa so DNS, HTTP, SMB, DHCP, SMTP, IMAP.
Na delovnih postajah uporabniki med glavnimi programi uporabljajo OpenOffice, Firefox, Thunderbird, VLC in Audacity - na tem področju pri prehodu ni bistvenih sprememb.
Na splošno samo programje, razen redkih izjem, ne predstavlja nobenih težav.

Glavno težavo mi povzročajo t.i. domenske prijave. Sedaj je nastavljeno tako, da se uporabnik prijavi, Windowsi na strežniku priklopijo njihov domači direktorij na določeno črko pogona, ki potem vsebuje vse uporabnikove nastavitve in datoteke. Če se uporabnik presede za drug računalnik, ima vse svoje stvari spet pri roki. Skratka, lokalno na postaji ni ničesar razen OS in programov.

Je na Linuxu sploh mogoče doseči nekaj podobnega? Vsaka pomoč in namig bi bila zelo dobrodošla.

Lep pozdrav,
Robert