[LUGOS] Vprasanje

Matjaž Kljun matjaz.kljun at upr.si
Fri May 21 10:37:13 CEST 2010

En opcija je NX! če ti je bolj pri srcu GUI in če hočeš svojo sejo. Bolj
podrobno ali pa ne:

- ssh: ukazna vrstica (na odjemalcu moreš imeti nameščen ssh strežnik in če imaš
usmerjevalnik (če npr. klient nima zunanjega IP naslova) preusmeriš vrata 22 na
to notranjo mašino)
- VNC: logiraš se v sejo uporabika, ki je trenutno logiran, grafični način (lih
tako moreš preurmerit vrata na usmerjevalniku)
- NX! grafičnen način, ločena seja (preusmerjanje vrat na usmerjevalniku, če ga
imaš)
- Razni spletni ponudniki tovrstnih rešitev aka TemaView, LogMeIn, ipd. Pri teh
je dobro to, da ni potrebno skrbeti za preusmerjevanje vrat in podobe reči.

lp mk