[LUGOS] xorg.conf

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Jan 19 10:24:36 CET 2010

Še enkrat... poženi xvidtune iz X terminala
(xterm/aterm/wterm/žbljterm/konsole...). Pritiskaj knof za levo/desno (videl
boš, da se tajmingi dejansko spreminjajo). Nič hudega če se ne
odraža na ekranu
pa tudi nič hudega če apply ne dela (pa tudi če bi, bi bilo to samo
trenutno, še
vedno bi moral zadevo prepisati v xorg.conf), važno da ti dobiš modeline s
stiskom na knof show in ga potem "prepišeš" v xorg.conf. In ne, nisi dobil
obvestila da ti hardver česa ne omogoča, ampak da ti trenutna konfiguracija
hardvera (xorg.conf) tega ne omogoča.

lp,B